Translate - Traductor

viernes, 5 de agosto de 2016

ISLA DE AREOSO - (Ría de Arousa - Galicia) - ISLA GUIDOIRO AREOSO

ISLA DE AREOSO
ILLA DE AREOSO

ISLA GUIDOIRO AREOSO

A ILLA DOS MORTOS


Mosaico fotos ISLA AREOSO



Ubicación de Isla Areoso; desde  Google Maps



La isla de Areoso también conocida como la isla de Guidoiro Areoso es una de muchas joyas naturales de la costa gallega. Situada en plena Ría de Arousa, entre Ribeira y la ILLA DE AROUSA, perteneciendo a esta última, ubicada a poco más de 1 kilómetro de distancia. Es nuestra “Polinesia gallega”.

A illa de Areoso tamén coñecida como a illa de Guidoiro Areoso é unha de moitas xoias naturais da costa galega. Situada en plena Ría de Arousa, entre Ribeira e a ILLA DE AROUSA, pertencendo a esta última, situada a pouco máis de 1 quilómetro de distancia. É a nosa “Polinesia galega”.








Tiene apenas 600 metros de largo por 200 en su parte más ancha. Sus aguas cristalinas y costa arenosa hace de este sitio uno de los lugares más idílicos de los que se puede disfrutar en la costa gallega. Sin duda se puede catalogar como una referencia entre las mejores playas de Galicia..

Ten apenas 600 metros de longo por 200 na súa parte máis ancha. As súas augas cristalinas e costa arenosa fai deste sitio uno dos lugares máis idílicos dos que se pode gozar na costa galega. Sen dúbida pódese catalogar como unha referencia entre as mellores praias de Galicia..




























Se puede acceder a ella desde la Isla de Arousa por barco en donde se ofrecen distintos servicios para ello.

Pódese acceder a ela desde a Illa de Arousa por barco onde se ofrecen distintos servizos para iso.








Además de su belleza natural contiene restos arqueológicos de importancia, destacando su buen estado de conservación. Están catalogadas hasta un total de 5 mámoas.

Ademais da súa beleza natural contén restos arqueolóxicos de importancia, destacando o seu bo estado de conservación. Están catalogadas ata un total de 5 mámoas.











Aquí un interesante vídeo sobre a “illa dos mortos” conocida así también a la isla de Areoso, al quedar al descubierto los hallazgos megalíticos que estaban sepultados bajo la arena.

Aquí un interesante vídeo sobre a “illa dous mortos” coñecida así tamén á illa de Areoso, ao quedar ao descuberto os achados megalíticos que estaban sepultos baixo a area.



Aquí un vídeo titulado "unha viaxe á illa dos mortos" moi interesante sobre os asentamentos megalíticos da illa de Areoso.

 



 IMPORTANTE!!!
Cuando decidamos visitar la Isla de Areoso DEBEMOS GUARDAR ESCRUPULOSO RESPETO por este entorno natural. No hay papeleras ni contenedores. Es un LUGAR PROTEGIDO y debemos colaborar en su protección y conservación llevando cualquier tipo de residuo que originemos a un contenedor al lugar de origen de nuestra ruta.

Cando decidamos visitar a Illa de Areoso DEBEMOS GARDAR ESCRUPULOSO RESPECTO por esta contorna natural. Non hai papeleiras nin colectores. É un LUGAR PROTEXIDO e debemos colaborar na súa protección e conservación levando calquera tipo de residuo que orixinemos a un colector ao lugar de orixe da nosa ruta.



De regreso a puerto podemos contemplar la costa de de la Isla de Arousa tomando como referencia o faro de Punta Cabalo

De regreso a porto podemos contemplar a costa da illa de Arousa tomando como referencia o faro de Punta Cabalo 

















Trabajando en bateas de mejillones

Traballando nas beteas de mexillóns














_____________________


Por algo la denominado "Polinesia gallega".....

Por algo a denominado "Polinesia galega" .....

































(Fotos de Jos Fer)


Otros nlaces que pueden interesar: